Frequently Asked Questions
Search Results
14 FAQs matched your search criteria.
- Co daje integracja konta w BDO z EMKA S.A. i jak przeprowadzić integrację?
- Co zrobić gdy błędnie została zapisana karta w potwierdzonym transporcie (błędna masa/ kod odpadu)?
- Czy można zmienić nazwisko osoby generującej karty KPO?
- Czy po integracji kont cała obsługa profilu BDO w imieniu Klienta przechodzi na EMKA S.A.? Co jeszcze trzeba robić na profilu w BDO?
- Dlaczego nazwisko „xyz” wyświetla się na KPO w BDO?
- Gdzie można wyjaśnić fakturę?
- Gdzie składać zapytania o towar lub zgłaszać problemy z zamówieniem?
- Gdzie wyjaśnić zaległości w płatnościach lub nadpłatę?
- Gdzie zgłosić odbiór odpadów?
- Jak prawidłowo przeprowadzić integrację jeśli istnieje kilka miejsc prowadzenia działalności (kilka punktów odbioru) dla jednego kontrahenta?
- Jak zalogować się do BDO? (brak hasła)
- Jak zawrzeć nową umowę?
- Jak zgłosić zmianę adresu, ustalenie lub zmianę harmonogramu odbioru odpadów lub wypowiedzenie umowy?
- Jak złożyć reklamację?