សំណួរ​ដែលគេ​ច្រើន​សួរ

លទ្ធផលស្វែងរក

20 ត្រូវបានផ្គូផ្គងលក្ខណៈវិនិច្ឆ័យស្វែងរកសំនួររបស់អ្នក។
  1. Co daje integracja konta w BDO z EMKA S.A. i jak przeprowadzić integrację?
  2. Co zrobić gdy błędnie została zapisana karta w potwierdzonym transporcie (błędna masa/ kod odpadu)?
  3. Co zrobić, gdy po integracji kont nie widać KPO na koncie w BDO?
  4. Czy można zmienić nazwisko osoby generującej karty KPO?
  5. Czy po integracji kont cała obsługa profilu BDO w imieniu Klienta przechodzi na EMKA S.A.? Co jeszcze trzeba robić na profilu w BDO?
  6. Dlaczego nazwisko „xyz” wyświetla się na KPO w BDO?
  7. Do kiedy trzeba składać Sprawozdania za 2019r. i w jakiej formie?
  8. Gdzie można wyjaśnić fakturę?
  9. Gdzie składać zapytania o towar lub zgłaszać problemy z zamówieniem?
  10. Gdzie wyjaśnić zaległości w płatnościach lub nadpłatę?
  11. Gdzie zgłosić odbiór odpadów?
  12. Gdzie złożyć zamówienie na towar – rękawiczki/pojemniki itp.?
  13. Jak powinna wyglądać prawidłowo wystawiona karta dla kierowcy?
  14. Jak prawidłowo przeprowadzić integrację jeśli istnieje kilka miejsc prowadzenia działalności (kilka punktów odbioru) dla jednego kontrahenta?
  15. Jak wpisać papierowe KPO do systemu BDO?
  16. Jak wystawić KPO w BDO jeśli podmiot nie jest zintegrowany z EMKA S.A. ?
  17. Jak zalogować się do BDO? (brak hasła)
  18. Jak zawrzeć nową umowę?
  19. Jak zgłosić zmianę adresu, ustalenie lub zmianę harmonogramu odbioru odpadów lub wypowiedzenie umowy?
  20. Jak złożyć reklamację?


Niniejsza strona korzysta z plików cookie

Wykorzystujemy pliki cookie do spersonalizowania treści i reklam, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w naszej witrynie. Informacje o tym, jak korzystasz z naszej witryny, udostępniamy partnerom społecznościowym, reklamowym i analitycznym. Partnerzy mogą połączyć te informacje z innymi danymi otrzymanymi od Ciebie lub uzyskanymi podczas korzystania z ich usług.
OK

កំពុងផ្ទុក ...